Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 156 M-jet 20v ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за 156 M-jet 20v ????

    При подаване на 100% газ на висока предавка 3-4-5 ,
    има лек спад в налягането на турбото ,леко спира за секунда и после пак тръгва ,все една се разтоварва, а и турбото и се чува доста повече от на старата ми 136кс. Иначе колата си върви чудесно , и въпроса ми е това нормално ли е , как е при другите колеги с този мотор???
    Alfa Romeo 156 2.4jtd

  • #2
    Не е нормално 20 клапановото жтд е много нежно по-принцип на темата буууст Но се оправя проблема с много обстойна диагностика.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Колата на диагностика я гледаха , грешки няма налягането не пада много околко 0,05 -
      0,1 бар .Ако можеш да ми препоръчате каде да отида на спокоиствие да проверят вакуми и както казваш по обстойна диагностика???
      Alfa Romeo 156 2.4jtd

      Comment


      • #4
        Вакумите и ти можеш да си ги провериш,но мисля че не е от вакумите ,дето са за турбото-ако беше от тях щеше повече да го усещаш.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Maco Покажи съобщение
          При подаване на 100% газ на висока предавка 3-4-5 ,
          има лек спад в налягането на турбото ,леко спира за секунда и после пак тръгва ,все една се разтоварва, а и турбото и се чува доста повече от на старата ми 136кс. Иначе колата си върви чудесно , и въпроса ми е това нормално ли е , как е при другите колеги с този мотор???
          имаш ли си катализатори?
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Махнати са катализаторите.
            Alfa Romeo 156 2.4jtd

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Maco Покажи съобщение
              Махнати са катализаторите.
              Това май е "верния" отговор, особено ако са сложени прави тръби... Ако е така не е "все едно" разтоварва, ами баш си разтоварва духалката (oem може да ме поправи ако бъркам)...
              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 09:55.

              Comment


              • #8
                Първия само е изваден , а другия е сменен с резонаторно гърне.Проблема го имах и преди да махна катализаторите.
                Alfa Romeo 156 2.4jtd

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Maco Покажи съобщение
                  При подаване на 100% газ на висока предавка 3-4-5 ,
                  има лек спад в налягането на турбото ,леко спира за секунда и после пак тръгва ,все една се разтоварва, а и турбото и се чува доста повече от на старата ми 136кс. Иначе колата си върви чудесно , и въпроса ми е това нормално ли е , как е при другите колеги с този мотор???
                  При 100% газ е нормално турбото да стигне максималните си стойности в началото и да стигнеш до зоната на ограничение. Но всичко е относително какво разбираш под това лек спад
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Аз имах подобен проблем при мойта 136к.с. . Когата е на стъпка като вдигне 3500 оборота турбото се спичаше и трябваше да отнема газта и пак да я настъпя. Отидох в сервиза на Алфа във Варна и ми казаха че турбото пренадува и имах проблем с дибитомера. При мен се получи така че трябваше да дам турбото за реставрация и после да разбера че ще трябва да го сменям. При всички полужения ако губиш налягане в турбото при високи обороти е или от дебитомера или от турбото (при мойта турбото е с променнлива геометрия и тя е механична не електронна) ако е така и при твойта сигурно от това ще е.
                    Успех
                    Алфа 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Аз се съмнявам в контролното клапънче на турбото и може би дебитомер но незнам как да ги проверя
                      Alfa Romeo 156 2.4jtd

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Maco Покажи съобщение
                        Аз се съмнявам в контролното клапънче на турбото и може би дебитомер но незнам как да ги проверя
                        С ФЕС
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Турбото ти на колко оборота почва да надува и на колко оборота става проблема?
                          Алфа 156 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Около 1800 започва и от 2300 до 3000 се случва един два пъти след това е ок.
                            Alfa Romeo 156 2.4jtd

                            Comment


                            • #15
                              Според мен турбото ти пренадува... затова има спад в налягането и после почва наново. А вече към кого да се обърнеш не мога да ти помогна, най вероятно е от дебитомера.
                              Алфа 156 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X